9 aprilie 2013

Tag: Beauty things I suck at!!

Hello ladies.



    Acest tag circula de ceva vreme prin blogosfera si pentru ca mi-a placut sa-l citesc la alte blogarite, m-am gandit sa-l fac si eu. Sper sa nu va plictisesc prea tare si de ce nu, sa-l faceti si voi, indiferent daca aveti blog sau nu! Puteti sa-mi lasati un comentariu mai jos, sunt curioasa sa aflu lucrurile la care voi nu va pricepeti.




1. De cand ma stiu am avut o problema cu parul, sunt varza la capitolul coafuri, impletituri si alte cele. Pana acum un an am avut parul lung si singurul lucru pe care puteam sa-l fac era sa mi-l ondulez sau sa mi-l indrept. Nici sa-l tapez corect nu stiam/stiu!
Dar cum probabil ati observat in postarile trecute, m-am tuns bob si in felul aceasta am rezolvat problema. Ma declar indragostita de  tunsoare si n-as fi crezut ca ma prinde atat de bine! Am primit multe complimente si nu cred ca voi renunta asa usor la ea. Se aranjeaza atat de usor, am volum(finally) parul pare mai sanatos, mai plin de viata! I love it!!!


2. Nu sunt un fan al cremelor de corp! Recunosc cu rusine ca ma dau cu crema o data, maxim de doua ori pe saptamana. Stiu ca ar trebui sa o folosesc zilnic dupa dus dar lenea e cucoana mare! :))) Pe langa asta sunt si un pic sensibila la mirosuri (probleme cu ficatul si fierea) si nu suport cremele cu mirosuri puternice gen vanilie/cocos/ciocolata/trandafir, etc. Le prefer pe cele cu mirosuri fresh care sa nu ramana pe piele dupa aplicare si cel mai important sa aibe o textura usoara, light pentru ca nu-mi place senzatia de piele grasa sau sa ma "lupt"  juma' de ora ca sa intre in piele!
Am vazut pe Iherb niste creme/lotiuni de corp care  apropie de preferintele mele si sper cat de curand sa le achizitionez si sa-mi formez un obicei zilnic sau macar la 2 zile in a le aplica.


3. Ramanem tot in sfera cremelor si va aduc la cunostinta ca pana acum ceva timp nu dadeam mare importanta cremelor de fata pe care le foloseam. Nu consultam lista de ingredinte in asa fel incat sa se potriveasca cu cerintele si preferintele tenului meu, iar asta a inceput sa-si puna amprenta asupra mea. De curand insa, am inceput sa folosesc produse Paula's Choice si sper sa scap de nesuferitele de puncte negre si de porii imensi. Ce am observat pana acum este ca, cantitatea de sebum s-a redus considerabil si nu mai arat dupa 3 ore ca un glob disco. O sa va tin la curent cu evolutia tenului meu!

Aaaaaa si nu folosesc crema de ochi, masti sau scrub-uri! Don't ask me why!!!:)) Bad Deea :P


4. Nu-mi place sa-mi fac pedichiura! Nuuuu sa nu ma intalegeti gresit si sa credeti ca nici macar unghiile nu mi le tai sau ca nu le dau cu lac, nici pe departe! Problema este ca am unghiile de la picioare foarte ciudate! De exemplu unghia mica e practic inexistenta, "un ciot" ca sa-l citez pe logodnicul meu:))) Imaginati-va cum arata un picior dragut de domnisoara cu 4 unghii rosii iar a 5-a nefacuta, pentru ca nu am pe ce sa dau cu oja! E aiurea, stiu, de aceea  prefer sa nu le expun la lumina atat de des iar vara cand imi este mai greu sa maschez micul meu defect, incerc sa-mi cumpar incaltaminte care sa-mi ascunda degetele mici.


5. Nu stiu daca dieta sau alimentatia  face parte din aceasta categorie, insa eu consider ca frumusetea vine din interior iar stilul nostru de viata si alimentatia contribuie la acest aspect. Drept urmare recunosc ca aici nu stau prea bine:(. Alimentatia mea e un pic haotica, imi place sa mananc la fast-food iar chips-urile si ciocolata sunt nelipsite, cel putin o data pe saptamana, cateodata si mai des! :((
Le multumesc insa genelor mele care m-au ajutat sa am un metabolism care sa-mi permita sa fac aceste abuzuri alimentare nesanatoase. Pana acum, la varsta de 25 de ani, nu am tinut nici o dieta si am reusit sa ma mentin la greutatea de 54 kg (1.65 cm inaltime) cu mici oscilatii de 2-3 kg depinde de perioada. De obicei cand sunt stresata slabesc!
Stiu ca asta nu este o scuza si n-ar trebui sa-mi fortez norocul, sunt constienta ca peste ani s-ar putea sa vad consecintele nefericite ale alimentatiei necorespunzatoare dar nu ma pot abtine! Imi place ceafa de porc cu cartofi prajiti, ce sa fac?! :))))

Cam acestea sunt lucrurile that I suck at, cand vorbim de beauty, ca daca v-as spune si restul cred ca ar trebuie sa fac inca 2 postari! :))

Astept sa aflu si de la voi care sunt lucrurile la care voi nu va pricepeti!
Pupici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors