29 aprilie 2013

Tag: Versatile Blogger Award

Hey ladies,


Imi cer scuze pentru postarile rare din ultima perioada dar am inceput sa am tot mai putin timp liber in ultima perioada iar atunci incerc sa fac cat mai multe lucruri. Sper sa ma redresez si sa ajung pe un fagas normal dar o sa mai dureze ceva.

In alta ordine de ideei, am primit o nominalizare foarte draguta de la Alina, careia ii multumesc pe aceasta cale.



Regulile sunt :

1. Mulțumește-i persoanei care te-a nominalizat. 
2. Include link-ul către blogul respectiv.
3. Selectează 15 bloggerițe pe care le-ai descoperit recent sau pe care le urmărești constant. 
4. Lasă un link la ultima lor postare pentru a le anunța. 
5. Spune-i persoanei care te-a nominalizat 7 lucruri despre tine.

Nu vreau sa nominalizez pe nimeni pentru ca gasiti in partea stanga toate blogurile pe care le urmaresc constant si nu sunt doar 15! Asa ca daca cineva doreste sa preia acest tag, e liber sa o faca.

Sapte lucruri despre mine:

1. Imi place siguranta si stabilitatea in orice aspect al vietii.
2. Neincrederea si pesimismul in fortele proprii sunt 2 defecte de care nu sunt tocmai mandra.
3. Nu sunt spontanta, vreau sa stiu sau sa fiu informata din timp ce urmeaza ca sa ma pot organiza.
4. As vrea sa pot face mai multe pentru bunastarea mea si a logodnicului meu si sa ne indeplinim visurile.
5. Sunt foarte orgolioasa si mandra si nu accept nimic de la nimeni. Prefer sa ma zbat si sa ma descurc prin forte proprii fara ajutorul nimanui.
6. Pun foarte mult suflet in tot ceea ce fac, inclusiv in relatiile cu persoanele din jurul meu si mereu sfarsesc prin a fi dezamagita si dezgustata.
7. As vrea sa fiu mai norocoasa.


Va pup. Sa aveti o zi frumoasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors