19 mai 2013

Black shoes!

Hey girls!



Am avut o saptamana foarte agitata si n-am avut timp de mare lucru, asta explica si lipsa mea de pe blog, nu ca as vrea sa ma scuz dar asta e realitatea.
Incerc sa-mi organizez timpul cat de bine pot dar nu prea reusesc asa cum mi-as dori!

In alta ordine de idei, avusesem acu cateva sapatamani, o discutie cu niste fete legata de pantofi si ironic sau nu am realizat ca eu nu am o pereche de pantofi negri, simpli si clasici, usor de purtat la orice tinuta.
Nu am mai stat mult pe ganduri si am purces in punerea unei comenzi pe Lovelywholesale!



Am asteptat-o cu sufletul la gura, cu ceva emotii dar finalul a fost unul pe masura asteptarii.  Teama mea cea mai mare a fost marimea dar surprinzator mi s-au potrivit perfect si pot chiar sa spun ca sunt foarte usori si comozi, in ciuda tocului un pic inselator la prima vedere. Ulterior mi-am dat seama ca sunt extrem de comozi si stabili, cred ca se datoreaza platformei si a tocului gros!



Clutch-ul l-am achizitionat si pe el tot recent, cam pe acelasi principiu: duceam lipsa de o geanta neagra mica! E foarte draguta si ma bate gandul sa mi-o comand si pe rosu :D Voi ce spuneti?



Pantofii ii puteti comanda de aici iar geanta de aici .


Astept sa-mi scrieti in continuare pe adresa deea.beauty@yahoo.com daca aveti cereri/propuneri sau intrebari pentru mine!
Pupici
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors