9 mai 2013

My Easter Make-up!

Hello ladies.



 Hristos a inviat! N-am apucat sa va spun pana acum, sper ca ati avut parte de un Paste fericit, alaturi de cei dragi si ca ati profitat de mini vacanta. Eu am avut parte de momente frumoase, m-am bucurat de bunatati si m-am pregatit sufleteste dar si fizic pentru perioada stresanta ce va urma in viata mea.

Nu vreau sa ma lungesc prea tare, o sa va arat doar machiajul ce l-am purtat cu ocazia Sarbatorilor Pascale.




Am fost in criza de timp si nu am putut face  ceva mai elaborat asa ca am mers pe o combinatie de  nuante care stiam ca ma prind cel mai bine si nu puteam sa dau gres. Mov, roz, nuantele pamantii/neutre, sunt cele la care apelez cel mai des atunci cand nu stiu cum sa ma machiez. I-am adaugat si un pic de glow, in cazul de fata un fard gold pentru ca vorbim de o ocazie speciala, si gata!





Sper ca v-a placut si daca vreti sa stiti ce produse am folosit, lasati un comentariu in caseta de mai jos si va raspund cu mare drag.


Voi cum v-ati machiat pentru petrecerea de Paste?



Astept sa-mi scrieti in continuare pe adresa deea.beauty@yahoo.com daca aveti cereri/propuneri sau intrebari pentru mine!
Pupici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors