12 mai 2013

Outfit : Feeling good about myself!

Hey girls,



    Vremea buna si soarele arzator a inceput sa-si faca simtita  prezenta asa ca am inceput sa scot artileria grea de la naftalina! :)))
    Am spus adio hainelor groase, a puloverelor si le-am urat bun venit rochitelor! :X In sezonul acesta o sa vedeti ca o sa postez foarte multe outfit-uri cu rochite pentru ca pur si simplu le ador, fac parte din stilul meu si nu cred ca o sa renunt la ele prea usor!
    Colectia mea de rochite s-a marit si vreau sa va arat azi una din ele. A intrat deja in topul preferintelor mele si sunt fericita pentru alegerea facuta.

 Dress - here, Shoes - House of art, Bag - local store




   Este diafana, sexi, feminina, extrem de lejera si vaporoasa. Se aseaza foarte frumos, materialul e destul calitativ, din voal cred! Singurul lucru care nu ma incanta foarte tare este jupa! Mi-as fi dorit sa fie mai lunga, pana la tivul rochiei si sa nu se vada diferenta de lungime dintre cele 2.
    Cel mai probabil o s-o modific! Cred o duc la croitor sa-i puna o jupa pana la lungimea rochiei! Oricum per total o ador!!! Sper sa va placa, sunt curioasa sa aflu parerea voastra si de ce nu, sa-mi dati  sfaturi in legatura cu modificarea.







    Si la final fotograful meu a simtit nevoia sa dea pozelor un aspect vintage, fiind de parere ca aceasta rochie, citez: " te duce cu gandul la vremurile de mult apuse" ! Sa fie oare asa? :)))




Astept sa-mi scrieti in continuare pe adresa deea.beauty@yahoo.com daca aveti cereri/propuneri sau intrebari pentru mine!
Pupici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors