2 mai 2013

Review : Bornprettystore Lipstick

Hey girls,


 Am fost un pic in dubii  inainte de a face acest review, o sa intalegeti mai jos de ce, dar am reflectat asupra ideei si am decis sa-l fac totusi!
 O sa fiu concisa si directa, asa ca o sa trec direct la subiect!

  Am primit aceste rujuri/lipstick-uri de pe Bornprettystore. A durat cam 3 saptamani pana au intrat in posesia mea si le-am ridicat de la posta vamala.
Se gasesc intr-o paleta de 12 la numar, eu mi-am ales doar 5 (4 cu finish mat si 1 cu finish shimmery).





   La o prima vedere ambalajul mi s-a parut foarte cheap, cu un design care nu atrage in mod deosebit, dintr-un plastic negru, subtire si cu un capac transparent, complet inestetic. Am decis totusi sa nu ma las influentata de aspectul exterior si sa ma raportez strict la produsul in sine.

   Eu sunt o mare iubitoare de rujuri in detrimentul lipgloss-urilor. Nu agreez ideea de a sta cu oglinda in mana si sa-l reaplic din 2 in 2 ore. Rujurile de regula sunt mai rezistente si pret de cateva ore bune, sunt linistita ca e acolo unde l-am pus de la bun inceput.
Am spus de regula, pentru ca se pare ca cele de pe Bornprettystore  nu sunt tocmai ce credeam eu sau ce imi doream mai bine spus.

Ca si consistenta dar si textura se aseamana foarte mult cu lipglos-urile. Sunt moi, slab pigmentate si au un finish glossy, care nu ma deranjeaza in mod deosebit insa nu se comporta ca si un ruj ci mai degraba ca un balsam de buze colorat care efectiv se topeste pe buze si la un moment dat dispare.
Deci daca e sa vorbim de rezistenta, in 2 ore maxim, necesita o reaplicare.

La polul opus insa, sunt extrem de hidratante, ceea ce e un plus! Cred ca se datoreaza prezentei untului de mango si de shea din lista de ingrediente ale acestor rujuri.
Nu au un miros ciudat, de fapt nu miros deloc, din cate am intales de la cei care le comercializeaza ca nu contin parfum sau alte substante care sa le confere rujurilor o aroma sau un miros anume.
Lista de ingrediente am decis sa nu o pun pentru ca e in chineza si am fost nevoita sa cer niste informatii persoanelor mai sus mentionate, ca sa ma lamuresc.

Mai jos gasiti cateva poze cu swatch-uri aplicate pe mana dar si pe buze.

De la stanga la dreapta: 12, 10, 08, 06, 03

No. 03

No. 12

In aceste 3 poze de mai jos veti putea observa slaba pigmentatie cat si textura lor atunci cand sunt aplicate pe buze. Se aseamana cu lipgloss-ul si deseori m-am confruntat cu "scurgeri" pe alocuri, mai ales pe caldurile astea!

No. 06

No. 08

No. 10


Pret : 5, 38$ /buc.
Gramaj: 3,8g
Le gasiti aici : Bornprettystore

Nota: *Daca folositi codul UBL91 beneficiati de 10% din valoarea comenzii si free shipping.


Ca si o concluzie finala, recomand aceste rujuri persoanelor care agreeaza sau tind sa foloseasca mai mult balsamuri de buze sau lipgloss-uri mai slab pigmentate, doar pentru un plus de culoare ori pentru o hidratare mai buna.
Pentru iubitoarele de rujuri cremoase, rezistente si cu un finish mat, nu le recomand!


Astept sa-mi scrieti in continuare pe adresa deea.beauty@yahoo.com daca aveti cereri/propuneri sau intrebari pentru mine!
Pupici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors