9 iunie 2013

OOTD: Black & White dress!

Hey,



    Ramasesem datoare sa va arat aceasta rochita, din multitudinea de rochite pe care mi le-am luat in ultima perioada. Am purtat-o la nunta unei prietene si m-am simtit excelent in ea si am facut fata cu brio celor peste 12 ore de zbenguiala!
Materialul rochitei e un pic mai gros, nu e genul ala de rochie stretch(Pitzi like) si extrem de stramta pe corp. Nu! E simpla, linie dreapta, extrem de comoda si din feedback-ul pe care l-am primit din partea oamenilor din jur, se pare ca ma avantajeaza si mi-a pus in valoare formele si picioarele.
Am simtit totusi la un moment dat ca mi-a lipsit pata de culoare dar deja plecasem de acasa si era prea tarziu sa mai pot face ceva! Insa acest mic detaliu s-a rezolvat imediat cand prietena mea(mireasa) mi-a pus cocarda facuta dintr-o floare de orhidee violet, o sa vedeti si in poze!

Sper sa va placa tinuta mea si linia simpla pe care am decis sa merg pentru acest eveniment si astept sugestiile si parerile voastre!

 Dress-here, Shoes-here, Clutch-here






Nu m-am putut abtine sa nu ma pozez/prostesc cu umbreluta miresei! :))




PS: Imi cer scuze pentru calitatea pozelor, sunt facute cu telefonul. Nu a fost planuita acesta sesiune foto facuta de logodnicul meu, dar sper sa primesc pozele "oficiale" de la evenimentul la care am participat si o sa revin cu un update.


Astept sa-mi scrieti in continuare pe adresa deea.beauty@yahoo.com daca aveti cereri/propuneri sau intrebari pentru mine!
Pupici
 
Nu uitati de concurs, maine e ultima zi de inscrieri!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors