3 iunie 2013

Review: Masti faciale Montagne Jeunesse + Surpriza!

Hello ladies.



Stiti ca v-am mai spus ca nu sunt un fan al mastilor, cel putin nu al celor homemade pe motiv ca sunt prea lenesa :)) iar cele de la Montagne Jeunesse au venit in ajutorul meu dupa o zi grea si obositoare si in care simt nevoia de un moment de rasfat.
Gama e foarte diversificata asa ca nu te plictisesti repede de ele, asa cum am eu tendinta de a ma plictisi de un produs si in plus de asta sunt foarte usor de folosit.
Nu as vrea sa va fac un scurt istoric despre aceasta firma pentru ca sunt convinsa ca sunteti familiarizate cu produsele lor pe baza de ingrediente naturale si as prefera sa trec direct la subiect si sa va povestesc experienta mea cu ele.



Masca exfolianta cu castraveti


Primul lucru pe care l-am simtit la aceasta masca, a fost mirosul delicat si fresh, foarte agreat de nasucul meu"sensibil" la anumite mirosuri.
Aceasta masca este recomandata persoanelor cu un ten normal/mixt sau gras, cu pori dilatati si exces de sebum.
Am aplicat-o conform instructiunilor, dupa ce mi-am curatat tenul temeinic, evitand zona ochilor si am asteptat 15 min. ca sa se usuce, timp in care nu pot sa spun ca am simtit ceva la nivelul tenului. Efectele le-am constatat dupa indepartarea produsului, care a fost relativ usoara,prin tragere/smulgere iar bucatile ramase le-am indepartat cu apa.
Dupa indepartare mi-am simtit tenul mai curat si mai luminos si cu un usor efect de matifiere ce a durat pret de cateva ore. Aroma discreta si proaspata am simtit-o in continuare pe tenul meu si dupa indepartare iar asta a prelungit momentul meu de relaxare.


Masca tonica cu extract de Arbore de ceai si Menta


Aceasta masca a fost o experienta noua pentru mine pentru ca modul de folosire a fost un pic diferit in comparatie cu clasicele masti care se gasesc sub forma de crema. In plic veti gasi o masca dintr-un material textil imbibata in tonic care se aplica direct pe ten si se tine pana cand se usuca.
Eu am lasat-o 10 min desi mi-as fi dorit sa o pot lasa un pic mai mult, insa eram pe fuga si nu mi-am permis acest lux.
Efectul racoritor al mentei ce se gaseste in compozitia acesteia, l-am simtit din plin, atat la nivelul tenului cat si al sinusurilor. La inceput a fost un pic deranjant dar mai apoi m-am obisnuit si am reusit sa ma relaxez.
Dupa indepartare, mi-am masat delicat tenul pentru a ajuta absorbirea tonicului in piele, iar apoi mi-am clatit tenul cu apa calduta.
La sfarsitul "sedintei de spa la mine acasa" tenul meu arata mult mai luminos si curat. Arborele de ceai si menta din compozitia ei, au reusit sa ma energizeze si sa ma simt fresh pentru urmatoarele ore.


Plasturi pentru puncte negre


Am ajuns si la produsul meu preferat de la Montagne Jeunesse, plasturi pentru eliminarea punctelor negre de pe nas. Acesti plasturi ii folosesc de foarte mult timp si sunt nelipsiti din rutina mea de curatare.
Ii folosesc de 2 ori pe luna, se pot folosi si mai des dar eu am optat pentru aceasta varianta pentru ca in momentul de fata folosesc si BHA 2% de la Paula Choice si nu vreau sa abuzez si sa ma trezesc cu vreo iritatie.
Modul de folosire este unul foarte simplu: se umezeste zona nasului, se dezlipeste plasturele de pe banda si se umezeste partea lui neteda. Aceasta parte umeda a plasturelui se aplica pe nas si se preseaza. In aceasta etapa eu am grija un pic cum pozitionez plasturele pentru ca in zona narilor, pe aripile nasului mai exact, se aseaza mai greu si trebuie sa presez bine,bine zona ca sa se lipeasca.
Astept 5-10 min pana se usuca, apoi il indepartez de la margini spre centru. Procedeul este un pic dureros dar si rezultatul este pe masura asteptarilor. Porii sunt vizibil mai curati iar punctele negre ramase pe plasture se pot vedea cu ochiul liber.
Trebuie sa va spun totusi ca daca aveti puncte negre formate de mult timp si sunt mai adancite s-ar putea sa nu functioneze si sa nu iasa.



In concluzie m-a facut placere sa incerc aceste masti, mi-au oferit momente de relaxare atat fizica cat si psihica si cu siguranta o sa repet aceasta experienta. Chiar daca efectele au fost vizibile doar pe moment, consider ca merita incercate si sunt conzinsa ca in cazul unei folosiri periodice, efectele benefice vor fi vizibile si de durata!


Iar acum am o surpriza pentru voi!

Daca vreti sa incercati mastile Montagne Jeunesse, participand la concurs aveti sansa ca castigati:

  • Masca tonica cu Aloe Vera si Ceai Verde Face Spa
  • Masca tonica cu minerale de la Marea Moarta Face Spa

Reguli de participare:

-Like pe pagina de Facebook Montagne Jeunesse
-Like pe pagina mea de Facebook: Deea's Beauty & Make-up
-Lasa un comentariu la acest articol cu mentiunea PARTICIP si numele de Facebook cu care ati dat like.


Concursul se incheie pe data de 10 Iunie iar pe data se 11 iunie vom afla castigatoarea.

Bafta si sper sa participati in numar cat mai mare!

Pupici
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors