6 iunie 2013

Wishlist for this summer!

Hey girls,



Nu ma pot abtine sa nu va arat si voua ce bunatati am gasit si la ce imi sta gandul de cand s-a instalat oficial si calendaristic vara. Nu vreau sa "sufar" de una singura, asa ca m-am gandit sa impart cu voi ce sau cine mi-a furat somnul noaptea :)))

Rochite, fustite, bluzite si pantalonasi...ahhhh I want them all! Dar sunt atat de dragute si de colorate si de...nu ma pot abtine! :( Am incercat sa ma abtin cat de cat si sa nu-mi falimentez cardul but is so had to be a girl sometime!



 








Voi ce wishlist aveti pentru aceasta vara?


Nu uitati sa va inscrieti la concurs!

Astept sa-mi scrieti in continuare pe adresa deea.beauty@yahoo.com daca aveti cereri/propuneri sau intrebari pentru mine!
Pupici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors