25 iulie 2013

OOTD: Would you let me see beneath your beautiful tonight?

Hey ladies,


Zilele trecute am iesit cu prietenul meu la o scurta plimbare si apoi la o terasa sa ne racorim un pic. A fost o dupa-amiaza superba care mi-a incarcat bateriile pentru o noua zi de munca.
Am optat pentru o rochita de vara, extrem de lejera si de comoda, pe care am accesorizat-o cu o curea si o pereche de ochelari de soare. Ca si incaltaminte, am decis sa apelez la pantofii mei colorati pe care-i port cu drag de fiecare data, fiind foarte comozi si usor de purtat!

PS :1. Imi cer scuze pentru calitatea pozelor, sunt facute cu telefonul pentru ca la cat de indragostita sunt, am uitat aparatul foto acasa:D
2. Titlul este inspirat din melodia cantata de Emeli Sande, melodie pe care o ascult pe repeat de cateva zile incoace.
Labrinth feat Emeli Sande - Beneath your beautiful (radio edit)
    


           Dress- here, Shoes- local store, Sunglasses- Meli Melo, Bracelet-local store, Ring-here











Va doresc un sfarsit de saptamana linistit si de ce nu, un pic mai racoros!

Astept sa-mi scrieti in continuare pe adresa deea.beauty@yahoo.com daca aveti cereri/propuneri sau intrebari pentru mine!
Pupici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors