27 august 2013

I've missed you...

Hey ladies,



Nu stiu voua da mie imi era dor de un machiaj puternic, in nuante pamantii acompaniat de o tinuta sexy pentru o femeie sexy :D
Eram satula de machiajul minimalist pe care am mizat vara asta, da pur si simplu caldura insuportabila si straturile de "tencuiala" nu faceau casa buna cu tenul meu asa ca nu rare au fost datile in care l-am lasat sa respire, apeland doar la fond de ten, mascara si gloss.
Astfel ca intr-o seara, cand am fost invitata la o zbenguiala cu fetele, am mers pe un machiaj smokey eyes with a pop of color, e vara totusi...sa nu uitam! ;)
Hope you like it!








Produse folosite:

- Elf Primer
-Bourjois Clubbing Waterproof Eyepencil/ Black- folosit ca baza pe pleoapa mobila si pe waterline
- 88 Warm Palette
-ES 20 Eyeshadow Palette -KkcenterHk
- Maybelline Colossal Volum Mascara
-Gene false ES A013- KkcenterHk




Astept parerile voastre. Sa aveti o saptamana minunata!

Pupici

PS: am facut niste mici modificari la blog, sunt curioasa sa aflu cum vi se pare.
From 8/27/2013 to 9/2/2013! Don’t miss!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors