30 august 2013

OOTD: End of summer

Hey ladies,


Cred ca toamna vrea sa-si intre in drepturi, nu stiu cum e in alte parti ale tarii dar in Bucuresti, astazi a plouat, a fost foarte frig si din cate am intales asa o sa fie si in zile urmatoare. Nu sunt fan frig dar era nevoie de un pic de racoare.
Astfel ca eu deja am inceput sa ma pregatesc de toamna, si usor-usor in garderoba mea isi fac aparitia articole specifice pentru acest sezon.
De exemplu acest sacou, stiti deja obsesia mea pentru ele, imi place ca desi are o croiala simpla, imprimeul este unul foarte vesel si colorat, ce cu siguranta va inveseli  orice tinuta.
De data asta am decis sa optez pentru cateva articole simple si sa incerc sa-l pun pe el in valoare si sa fie piesa de rezistenta. Am mers pe un stil classy but comfy : o pereche de jeans, un tricou si l-am accesorizat cu o pereche de pantofi colorati si un colier statement.






Suit: here
Jeans: here
T-shirt: Tex
Shoes: Local store
Necklace: Meli Melo










Si daca tot a venit toamna si odata cu ea incepe si scoala, vreau sa va ofer un cod de reducere de 20% la articole "Back to school" de aici: http://www.choies.com/back-to-school

Eu am profitat deja de reduceri si o sa va arat in postarile viitoare ce mi-am luat.

 Cod reducere : 20offforguestblogger



Sper sa va placa tinuta mea, mi-ar placea sa primesc feedback-uri de la voi, fie ele pozitive sau negative, e important pentru mine!


Astept sa-mi scrieti in continuare pe adresa deea.beauty@yahoo.com daca aveti cereri/propuneri sau intrebari pentru mine!
Pupici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors