18 august 2013

OOTD: Yellow summer & Fringes studded

Hey girls,



A mai trecut o saptamana iar eu iar am disparut din peisaj. Tot imi promit ca de maine ma mobilizez, ca imi programez mai eficient timpul dar degeaba. Trebuie neaparat sa iau atitudine si sa devin mai organizata!
Intre timp am gasit cateva ore libere saptamana asta sa ma duc la cumparaturi, asa ca am profitat de ocazie si am scos aparatul si repede am facut 2-3 poze la noile mele achizitii ce si-au facut loc in garderoba mea.
Mai sunt si altele, mai ales ca sunt reduceri semnificative in aceasta perioada si n-am putut sa rezist tentatiilor. Daca vreti sa fac un post gen haul, let me know!




Piesa de baza din aceasta tinuta este probabil noua mea geanta cu franjuri, pe care de mult o vanez si in sfarsit am reusit sa o achizitionez la un pret foarte bun. M-am indragostit de ea, de design-ul ei, imi place ca o pot purta atat pe mana cat si pe umar si este extrem de incapatoare iar asta nu poate decat sa ma bucure.



Top: Stradivarius
Pants: New Yorker
Sandals: Tina R
Bag: Here
Sunglasses: Meli Melo










Sa aveti o saptamana minunata!

Astept sa-mi scrieti in continuare pe adresa deea.beauty@yahoo.com daca aveti cereri/propuneri sau intrebari pentru mine!
Pupici
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors