8 august 2013

Shopping bag: Bellast Jewelry

Hey girls.



Intoarsa recent dintr-o scurta vacanta, am constatat ca la posta ma astepta un colet cu biju-urile comandate acum ceva timp si de la care imi luasem gandul pentru ca trecuse o perioada indelungata de cand am comandat si le credeam deja pierdute.
Intr-un final au ajuns si plina de entuziasm si curiozitate am desfacut coletul si am fost placut surprinsa sa constat ca a meritat asteptarea.

Probabil ca stiti deja cat de mult ador biju-urile, in special inelele si cerceii. Tura asta m-am axat mai mult pe inele si nu orice inele ci acele inele "bling-bling" cum le spune prietenul meu.  In garderoba mea si-au facut aparitia foarte multe haine elegante si mi-am dat seama ca inelele mele cu floricele, cap de morti, broscute, etc. nu se potriveau. Asa ca am decis sa ma indrept spre o alta categorie, mai classy.
Avand deja in minte cam ce imi doream, am dat peste site-ul Bellast si am fost repede atrasa de multitudinea de modele care mai de care mai atractive dar si de preturile foarte mici!
Toate bijuterile de mai jos sunt placate cu argint si marcate cu 925. Inelele si cerceii au pietre de zirconiu.

Find it here

Find it here

Find it here

Pe langa inelele comandate, mi-am mai luat si un colier. Aveam nevoie de unul la baza gatului, simplu dar impunator in acelasi timp, ca sa-l pot purta la rochii sau top-uri simple si sa le dea un plus de glam.


 Find it here

N-am putut sa rezist sa nu-mi iau si o pereche de cercelusi cu fluturasi, cute & classy. :D Mi-ar fi placut sa gasesc si un pandantiv la fel dar nu aveau. Recent insa, am vazut ca au bagat un astfel de set, il gasiti aici.

Find it here

Ca si o concluzie finala, sunt foarte multumita de bijuteriile Bellast. Toate dar absolut toate sunt lucrate foarte bine, finut si arata exact ca pe site. Pietrele de zirconiu sunt incrustrate bine, nu mi-au cazut si nici nu si-au pierdut din stralucire pana acum, desi le-am "maltratat" aproape zilnic la spalatul vaselor plus alte treburi casnice.

Comunicarea cu ei a decurs excelent desi coletul a ajuns foarte greu(sunt convinsa ca nu a fost vina lor ci a celor de la Posta Romana), au free shipping iar produsele ajung la posta vamala.
Va recomand sa trageti un ochi pe site-ul lor, au o sumedenie de biju-uri foarte dragute. Eu mi-am facut deja un wishlist si ma gandesc la o noua comanda! :D


Voi ce bijuterii v-ati ales?


Astept sa-mi scrieti in continuare pe adresa deea.beauty@yahoo.com daca aveti cereri/propuneri sau intrebari pentru mine!
Pupici
Nu uitati si de oferta Romwe!
T-shirts & Shorts are essential in summer, they are casual and comfortable!
There are a wide variety of styles, colors and patterns of them, like lace, cat face, floral and so on!
If you love T-shirts & Shorts, you should not miss this Romwe promotion!
T-shirts & Shorts starting at $9.99 on Romwe.com, from 8/6/2013 to 8/11/2013!
Go to find your love one or ones!:)
shop romwe online, free shipping

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors