26 martie 2014

Haul: Spring shopping


 Pentru ca...primavara si pentru ca...shopping!
Cam asta e explicatia pe care i-am dat-o portofelului meu in momentul in care am inceput sa-l golesc iar acum bate vantul in el si la propriu si la figurat, ca deh...e primavara :)
Si cum primavara a venit iar copacii au inflorit, asa au inflorit si hainele in dulapul meu!

Eu as vrea sa spun ca e un smart shopping, pentru ca am facut niste investii bune si nu regret nici un leut cheltuit. Si in plus de asta, o data cu aceste achizitii am realizat ca de a lungul iernii am acumulat cateva kg in plus(vreo 2-3) iar pentru a arata cat mai bine in ele trebuie sa fac un "sacrificiu' si sa le dau jos. Sper sa ma tin de treaba si sa reusesc! Wish me luck!!!


 

O sa incep prima data cu fustitele, pentru ca mai nou am facut o pasiune pentru ele, in special pentru cele cu o croiala conica sau cambrate. E unul dintre trendurile mele preferate in acest moment, pentru ca reusesc sa-mi puna in valoare talia si se aseaza foarte frumos pe corp. 

Asta e o fusta de la Bershka, pe care mi-am comandat-o de pe Kurtman. E prima data cand comand de la ei si sunt foarte multumita de produse, sa nu mai spun de raportul calitate/pret, dar mai multe despre ei poate o sa va spun intr-un articol viitor.
Fusta e confectionata dintr-un material ce te duce cu gandul la blugi dar e destul de subtire si stretchy. Dar ce m-a atras in mod deosebit la ea, sunt acele volanase gen peplum si bineintales croiul conic :D

 
O gasiti aici

Cand am vazut aceasta fusta deja gandul meu era la vara, dar o pot purta foarte usor si acum. Recent am purtat-o cu un top alb simplu, un colier satement si o pereche de pantofi nude. Simplu, usor de purtat si totodata o tinuta colorata :)
Am luat-o de la BSB, cel din Fashion Outlet Center Militari.

 

Pe asta mi-am luat-o din curiozitate mai mult, nu sunt fan piele sau imitatii din piele insa am vazut ca e la mare cautare si destul de apreciata de catre blogaritele fashioniste si am zis ca trebuie sa-i dau si eu o sansa.
Nu-mi pare rau ca mi-am cumparat-o dar nici nu pot sa spun ca atunci cand deschid dulapul si ma uit sa vad cu ce ma imbrac, ea e prima optiune! Nuuu, e ok da parca nu reusesc eu sa ma acomodez cu "pielea".
 
O gasiti aici

Rochia asta maxi/midi...undeva intre, mi-am luat-o dintr-un magazin gen Outlet, scrie Atmosphere pe ea, si desi nu pare interesanta la prima vedere, sa stiti ca se aseaza foarte misto. Are tot asa o croiala usor conica, iar cand mi-am luat-o deja mi-am imaginat cum o s-o port: cu o geaca de blugi sau una din piele neagra, scurta si cambrata, cu manecile rasuflecate, un colier statement si niste ghete bicker negre.


De tricourile de mai jos, prea multe nu pot spune. Sunt albe, cu mesaj, mi-au placut si le-am luat! :)

 

 

 
Pe acesta il gasiti aici

Bluza asta a fost dragoste la prima vedere, e din dantela si are peplum :) Pacat ca n-am reusit sa surprind in poze frumusetea ei. Poate o sa fac un ootd si o sa va arat cat de frumos se aseaza pe corp, ce ziceti?

 
O gasiti  aici

Si acum sa trecem la pantaloni!

Abia asteptam sa vina primavara si sa pot sa port iar pantaloni colorati, chiar daca si iarna mai port astfel de pantaloni, trebuie sa recunosc ca nu sunt alegerea cea mai potrivita. Se murdaresc repede, mai ales atunci cand ploua/ninge si nu e nimic mai horror decat o tinuta frumoasa, colorata in mijlocul iernii dar cand te uiti din spate, stropiti si namoliti pana la genunchi. NOT!
Pe domnii i-am luat de la Tom Tailor si sunt foarte comozi, au o croiala dreapta iar de culoare ce sa mai zic...o ador!

 

Probabil va amintiti ca va spuneam acum ceva timp ca imi doresc o pereche de jeansi evazati si cum prin magazine nu prea am gasit mare lucru, incepusem sa-mi iau gandul ca o sa mai gasesc ceva, dar minunea s-a produs si i-am gasit!!! Minunea mea se numeste Kurtman si sunt de la Pull & Bear. Imi place foarte mult cum se aseaza si deja i-am purtat cu o pereche de pantofi cu platforme si o camasa alba. O tinuta office simpla, comfy si sexy ;)

Ii gasiti aici

Si ultimi dar nu cei din urma, sunt de la Villa si i-am luat de pe site-ul celor de la Mini Prix, insa vad acum sunt out of stock, dar poate aveti totusi noroc daca ii cautati in magazinele lor. Sunt foarte incantata de alegerea facuta si abia astept sa-i port la vara. Sunt foarte subtiri, dintr-un material gen matase, foarte vaporosi dar cu o croiala interesanta (largi in solduri si stransi jos) iar snake print-ul e pe val anul acesta.


Cam asa m-am innoit eu primavara aceasta. Voi ce v-ati cumparat?
Ce produse va plac si ati vrea sa le vedeti intr-un outfit?

Sa aveti o seara frumoasa.
Pupici


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors