19 martie 2014

Review: Farmasi Stay Matte Foundation

Hello girls.

Long time no see, dar incerc usor-usor sa revin la vechea mea pasiune, sper ca nu m-ati uitat si o sa fiti alaturi de mine in continuare.



Farmasi fondul de ten mat imbogatit cu minerale ce confera pielii un aspect perfect si proaspat.

- Acoperire mare, aspect mat si rezistenta indelungata
- Pentru toate tipurile de ten
- Disponibil 6 nuante
- 30 ml 
- Pretul ~ 20 RON
-Il gasiti aici
 
Desi ma declar fana nr. 1 a fondului de ten Revlon Colorstay si nu l-as da pe nimic in lume, din cand in cand simt nevoia si de altceva. In urma cu ceva timp colindand magazinele, am dat peste un stand Farmasi. Eu sunt nefericita posesoare a unui ten gras si cand vad ceva pe care scrie MATTE, clar imi atrage atentia si de cele mai multe ori ajung sa-l cumpar. Asa s-a intamplat si in cazul fondului de ten Stay Matte.
 

Este un fond de ten fluid, cu o textura cremoasa si un miros usor dulceag, nederanjant pentru mine. Ambalajul e ok, practic dar care nu-ti spune nimic la prima vedere, ar trebuie sa mai lucreze la acest capitol.
Trebuie aplicat pe portiuni mici pentru ca se usuca destul de repede si se intinde mai greu, dar daca sunteti familiarizate cu Revlon Colorstay n-ar trebui sa reprezinte o problema majora.


Are o acoperire mare si daca nu-l uniformizati bine riscati sa pareti ca aveti o masca. Eu il aplic cu pensula de la Sigma sau chiar cu degetele si sunt multumita de finish.Acopera petele sau cearcanele foarte bine si nu mai e nevoie de corector sau anticearcan. Imi place ca ofera prospetime si nu intensifica zonele uscate ale tenului, cum ar fi in jurul nasului sau a sprancenelor. 
Din pacate finish-ul mat nu dureaza mai mult de 3-4 ore, sebumul isi face aparitia in zona T dar poate fi tinut sub control cu ajutorul pudrei. Nu este rezistent la transfer.
 Il consider un produs ok, merita sa-l incercati daca aveti nevoie de o acoperire mare.
Voi l-ati incercat?
Sa aveti o zi minunata.

Update: intre timp am vazut ca i-au schimbat ambalajul dar produsul a ramas la fel.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors