1 aprilie 2014

Make-up look: Smoke Clouds

 Nu stiu cum e la voi dar la mine trecerea de la ora de iarna la cea de vara produce niste schimbari nu tocmai placute pentru organismul meu. Ma simt adormita, cu toane si nimic nu ma multumeste dar azi am incercat sa ma mobilizez si sa scap de starea asta semi-adormita.
Asa ca am pus mana pe paleta mea favorita Oh So Special de la Sleek si am inceput sa ma joc. Iata ce a iesit:

Un smokey eye look cu accente usoare de mov pruna.

 

 

Produse folosite: 
TFSI Primer
Bourjois: Waterproof Clubbing Eyeliner Black
Essence Quattro Eyeshadow no.01 (folosit ca highlight in coltul intern al ochiului si sub sprancene)
Gene false Red Cherry


 

 

 

 

 



Data viitoare o sa va arat un machiaj de primavara, step by step asa ca stay tuned! :)
Sa aveti o zi minunata!
Pupici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors