3 aprilie 2014

Mici obsesii de primavara...

De ceva timp incoace ma obsedeaza genul asta de geanta, m-am tot uitat prin magazinele din Bucuresti dupa un astfel de model dar n-am prea vazut. E genul ala de geanta versatila, usor de combinat, micuta si usoara, tocmai buna pentru tinutele de primavara/vara pe care le am in minte.
Am inceput s-o caut pe site-urile de profil si am gasit-o aici, dar problema mea majora este ca nu stiu ce culoare sa-mi iau. Ambele culori merg cu aproape orice iar eu nu stiu pe care sa o aleg....

Lately I'm obsessed with this kind of bag, I've been looking for this model through the shops in Bucharest but I have not seen. It's that kind of versatile bag, easy to combined, small and light, just perfect for the spring / summer outfits that I have in mind.
I start looking  for her online and I found it here, but my major problem is that I do not know what color to get. Both colors go with almost anything and I do not know which one to choose
....

What do you think? What color do you like more?


Rochie/Dress: HERE
Pantofi/Shoes: HERE
Geanta/Bag: HERE
Colier/Necklace: HERE

 
Pantaloni/Pants: HERE
Blazer: HERE
Colier/Necklace: HERE
Geanta/Bag: HERE

Top: HERE
Fusta/Skirt: HERE
Sandale/Sandals: HERE
Geanta/Bag: HERE

Pantaloni scurti/Shorts: HERE
Sneakers: HERE
Geanta/Bag: HERE
Top: HERE


Voi ce ma sfatuiti? Ce culoare va place mai mult?

Sa aveti o zi minunata!
Pupici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors