28 aprilie 2014

New in: Coliere statement

Hey beauty's,


Am revenit din scurta vacanta de Paste, pusa pe treaba si cu o energie pozitiva. Sper sa ma tina :)

Astazi vreau sa va arat o parte din noile mele achizitii in materie de accesorii, pentru ca dupa cum bine stiti deja, biju-urile sunt o alta pasiune "nevinovata" de-a mea.
In acest articol o sa va arat doar colierele statement, care sunt in mare trend anul acesta. Pentru mine au fost din totdeauna, insa ma bucur ca vad ca acum sunt la mare cautare si pot gasi cu usurinta zeci de modele, atat pe site-urile de profil cat si in magazine.

De ce statement?

Dupa cum ii spune si numele, are puterea de a transforma o tinuta simpla, banala intr-una spectaculoasa. Fie ca vorbim de un colier intr-o culoare vibranta sau pastelata, simplu sau cu diverse accesorii, vintage, handmade sau cu influente rock, este accesoriul potrivit pentru orice tinuta.





Mai jos gasiti cateva din achizitiile mele recente dar si 2 incercari reusite sau nu, de handmade:)
Astept parerile voastre! :)

 
Ebay: HERE
 
Persunmall: HERE

Chicnova:HERE

 
Ebay: HERE

 
Aliexpress (din pacate nu mai gasesc seller-ul)

Si acum creatiile mele :)


 

Si nu in ultimul rand vreau sa va arat supriza placuta primita de iepuras de la JEWESHOP
Multumesc!

 



Sa aveti o seara minunata!
Pupici
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors